A Feladatkerék nevű játékról először egy Férjek gyöngye rész ugrott be. Muszáj elmesélnem! Adott 3 felnőtt férfi, ketten kollégák és barátok, futárként dolgoznak, és egy idős ember, aki kicsit bolond. Az egyik srácnak van egy kisgyereke, és a felesége a három jómadárra bízza a bébit, azzal, hogy szórakoztassák őt. Azt találják ki, hogy egy ilyen feladatkerékkel fogják őt lefoglalni. Aztán a pici bealszik. Az a Feladatkerék, amivel aztán a felnőttek kezdenek el játszani, olyan, hogy véletlenszerűen kipörget egy-egy állatnevet és kiadja azt a hangot, amit az az állat is adna. A srácoknak feltűnik egyfajta ismétlődés, ezért elkezdenek fogadásokat kötni a következő állathangra:) Tiszta hülyék...
A gyereknek először magyarázzuk el, hogyan forog a kerék, és miben segítette ez a feltalálás az emberiséget. A kerék egy forgástest alakú szerkezet, amely alkalmas a tengelye körüli forgásra. Megkönnyíti a mozgást és szállítást járművekben, vagy a munkát gépekben használva. Ezt a gördülő mozgás teszi lehetővé, amely legyőzi kerék és a tengely közötti súrlódást. Leghétköznapibb példák találhatóak kerék használatára a szállítóeszközökben, vagy olyan forgó vagy forduló tárgyakban, mint a hajókormány vagy a lendkerék. A kerék gondolata talán a görgőkként használt farönkökre vezethető vissza. Az ősember teherszállításra vastag fatörzset használt, amit egyik végénél maga után vonszolt. A rönk keresztbe fordulhatott, és az ember rájött a gördülés előnyére. A görgő szálfára csak rá kellett raknia a terhet.
A Feladatkerék viszont kicsit más, nem hangoskodik, nem játszik madárhangokat, és főleg nem lehet rá fogadásokat kötni. Na, és most, hogy csak a nők maradtak, beszéljünk a...inkább a Feladatkerékről :) Ezzel az érdekes kerékkel gyakoroltathatjuk a színek, formák és betűk felismerését.
Az önellenőrzés a lapok tetején levő félkörök segítségével történik. A készlet tartalma: 1 darab kerék és 3 feladattípushoz tartozó kártyák. Ajánlott életkor: 3 éves.